فروشگاه سختی گیر آب

فروشگاه سختی گیر آب

فروشگاه سختی گیر آب

کلرزنی چیست؟

انواع دستگاه های کلرزن استخر
استخرهای شنا باید به طور منظم تمیز و بهداشتی شوند، تا از رشد مواد مضر مثل باکتری‌ها، ویروس‌ها، جلبک‌ها و لارو حشرات در آب و در اطراف کناره‌ها و کف استخر جلوگیری شود. از تصفیه کننده استخر برای فیلتر کردن مواد مضر از ورودی آب استفاده می‌شود، اما آن‌ها به تنهایی کافی نیستند. مواد شیمیایی نظیر کلرین و برومین اغلب در آب استخر مورد استفاده قرار می‌ گیرند تا آن را تمیز و سالم نگه دارند. کلرین پرکاربرد ترین ماده مورد استفاده برای ضدعفونی استخر است، اما باید در تمام زمان‌ها نظارت دقیق داشته باشید، چون مقادیر زیادی آن می‌تواند پوست را تحریک کرده و موجب مشکلات سلامتی دیگر افرادی شود که از این استخر استفاده می‌کنند. برای کنترل مقادیر کلر در اب می توانید از انواع مدل های دستگاه کلرزن استخر بسته ابعاد و حجم فضای خود استفاده نمایید.
 
دستگاه کلرزن استخر چیست ؟
برای اینکه بتوانیم با حساسیت بیشتری مقدار کلر موجود در آب را کنترل کنیم می توانیم از دستگاه های کلرزن استفاده نماییم. این وسیله بسته نوع خود می تواند به شما کمک نماید و میزان PH آب استخر شما را متعادل نگه دارد و از رشد باکتری ها و میکروب ها جلوگیری کند. دستگاه کلرزن استخر از قرص ها و محلول های موجود تغذیه می شوند و آن ها را به آرامی در استخر شما پراکنده می کنند و اغلب مدل اتوماتیک آن قادر خواهند بود که سرعت و مقدار کلرین اضافه شده به استخر شما را تنظیم کنند. همچنین انواع مختلف کلرزن استخر شامل کلرزن شناور ، خطی ، اتوماتیک و… را در ادامه بررسی خواهیم کرد.
کلرزن شناور استخر
ساده ترین و ارزان ترین نوع کلرزن ها، دستگاه کلرزن شناور استخر است. این وسیله در آب استخر شما شناور می ماند و جریان ثابتی از مواد شیمیایی را به آن تزریق می کند، حتی هنگامی که پمپ ها روشن نباشند. کلرزن شناور گنجایش 2.5 تا 7.5 سانتی متر مربع قرص کلر را دارد و بسته به ابعاد خود می توانید مقدار مناسبی در آن بریزید دربش را ببیندید و بگذارید در اب حرکت کند. باید دقت کنید که در هنگام استفاده از استخر باید این وسیله را از آب خارج نمایید.
مزایای استفاده از کلرزن شناور استخر
استفاده از کلرزن شناور توسط تمامی افراد آسان است. مقدار مشخصی از قرص کلر در مخزن ان ها جادهی می شود و سپس آن وسیله در استخر رها می گردد. این کلرزن ها دارای سوراخ هایی برای تنظیم مقدار کلرین ورودی به آب استخر هم میباشند. همچنین این روش در زمانی که می خواهید استخر را خالی کنید و برای زمستان اماده سازی نمایید راحت تر است و نیاز به اقدامات کمتری دارد.
قیمت کلرزن های شناور استخر در مقایسه با سایر مدل ها بسیار ارزان هستند و حدود 200 تا 500 هزار تومان ارزش دارند. راهی موثر برای کنترل کلرین آب استخر شنا می باشند و مدل های مختلف عروسکی هم دارند.

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۴:۰۵ | نویسنده : مهندس سختی گیر | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.